نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آیلین خانوم

سوغاتی بابایی(بابای بابا ایمان) از تایلند

1392/11/27 19:13
نویسنده : مامان سارا
833 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فدات بشم امشب بابایی از تایلند اومد واست کلی سوغاتی آورد وقتی اومد همه فکر میکردن بعد 20 روز نمیشناسیش ولی وقتی بهت گفت بیا بغلم دست و پا میزدی و میخواستی بری بغلش همه تعجب کردن واسه بابایی خودتو لوس میکردی بابایی هم تند تند اولین سوغاتی آورد داد که یه پلاک و زنجیر بود داده بود عکسو اسمتو روش حک کردن اینم عکسش

 

 

 

سوغاتی دومت یه پیراهن عروس بود وای که چقدر ناز شدی توش مامان فدات بشه

 

 

 

 

سومین سوغاتی هم یه پیراهن و شورته ناز بود وای که چقد بهت میاد

 

 

 

 

چهارمین سوغاتیت هم یه پیراهن سفید بود که یه کم واست بلنده ولی محشر شدی توش

 

 

مامان فدات بشه فکر کردی گردنبند خوردنیه نیشخند

 

 

پنجمین سوغاتی هم یه جفت گوشواره ناز و ششمی هم یه لباس زمستونی سر همی که بعد عکسشو میزارم واست.

 

اینجا هم آیلین خانم با مهدیس جون دختر عمه  با هم عکس گرفتین

 

 

واینم عکسی که لباس تو مهدیس جون ست شده باهم هر دوتاتون مثل فرشته ها شدین اینجا نازه ناز

 

 

 

 

 

و اینم از عکس ویژه که منو بابا ایمان جونت عاشقش شدیم ماچماچ

 

 

بابا ایمان هم تند تند ازت عکس میگرفت چقدر ذوق میکرد یه دختره ناز داره همش بوست میکرد آخر هم که از بس لباس پرو کرده بودی خسته شدی خوابیدی بابا ایمان هم بالای سرت همش بوست میکرد وای که چقد عاشقتهقلبقلبقلب

 

بابایی میگفت بازم واسش سوغاتی آوردم ولی همه رو بهش الان نمیدم آخه شما تند تند تنش میکنید چشمش میزنین خودم یواش یواش بهش میدم حالا ببینیم باز واست چی آورده عکساشو میزارم واست عزیزم.

پاشم برم واسه دخمله نازم اسپند دود کنم امشب همه میگفتن چقد ناز شده این دختره............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فائزه مامان مهدیار
25 بهمن 92 23:51
سلام سارا جون شرمنده یکی دور روز لپ تاپم دست خواهرم بود دلتنگ شما و فرشته ی نازت شده بودم هزار ماشالله توی هر لباس قشنگتر از قبلی..... از پلاک و زنجیرش خیلی خوشم اومد دست بابایی هم درد نکنه ببوسش
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم منم دلتنگ شما شده بودم مرسی از اینکه به ما سر زدی خیلی خوشحال شدم خیلی هم نگران شدم یهو ازت دیگه خبری نشد کوچولوی نازتو از طرف من ببوس
مامان نازنین زهرا
26 بهمن 92 18:09
ای جانم مبارکه عزیزم ماشااله همه لباس ها بهت میاد خوشگل خانم مخصوصا تو لباس سفید که مثل فرشته ها شدی
مامان سارا
پاسخ
مرسی خاله جون نظر لطفتهممنون از اینکه به ما سر زدی
ویانا
26 بهمن 92 20:42
سلام مامانی آیلین توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت می کنید ؟ برای اطلاعت بیشتر به وبلاگم مراجعه کنید
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم باشه خوشحال میشم
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:10
-- به به چه نی نی خوشملhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gifی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.
مامان سارا
پاسخ
مرسی نظر لطفته عزیزم
مامان هانا
27 بهمن 92 1:32
مبارک باشه
مامان سارا
پاسخ
مرسی خانمی
دایی جون جوجونو
28 بهمن 92 1:45
وای وای به فرشته دایی جون. تو کلا خودت نازی عشق دایی...... خودمونیم دایی جون اون لباس قرمزه با کلاه بیشتر بهت میاد .....بخورم تورو رو لپات خوشکل من
مامان سارا
پاسخ
مرسی دایی جون آره خیلی نازم مرسی
مامان سه قلوها
29 بهمن 92 11:14
سلام عزییییییزم ای جوووووونم ، چقده نازه با این لباس رنگی رنگیِ ماشالااااااااااا خدا حفظش کنه راستی ، بابت توضیحاتت هم ممنونم واقعا اون چهارشنبه رفتم و دو تا تست دادم که واسه همین بود و خدا رو شکر کیسه آب نبود دعا کن به خیر بگذره فدات
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی چشمات خوشگل میبین عزیزم خواهش میکنم خانمی وظیفم بود خدا رو شکر که همه چی خوبه مواظب خودت باش منم واست دعا میکنم
مامان هستی
29 بهمن 92 14:12
ماشالله خیلی ناز شدی
مامان سارا
پاسخ
مرسی از اینکه به ما سر زدی عزیزم
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 17:52
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم توجه داشته باش کار هايي که دیگر طراحان اماده میکنن بخصوص قالب وبلاگ و صفحه ورودی و بالابر و لوگو به مرور زمان از بین میره اما کار های ما با فضای عکس هایی که میذارم اینطور نیست بیاین و از نمونه کار هام دیدن کنید تا خودتون متوجه منظورم بشید منتظر حضور گرمت هستم
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی بابت پیشنهادت منم دنبال همچین چیزی بودم حتما میام به وبلاگتون خیلی به دردم میخوره