نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آیلین خانوم

سورپرایز آیلین خانم

1392/11/30 23:53
نویسنده : مامان سارا
535 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای مامان فدای دخملش بشه بابا ایمان قربونش بره امشب کلی دل ما رو شاد کردی باعث شدی مریضیم رو فراموش کنم خوشگل خانمقلب

امشب بابایی و مامانی و عمه جون اومده بودن خونمون تا تو رو ببینن مامانی ازم پرسید این تنبل خانم هنوز چهار دست و پا نمیکنه گفتم نه حتی سینه خیز هم نمیره بابایی و مامانی و عمه و بابا ایمان همش میگفتن چقدر تنبل این دختره داره میره تو 9 ماهگی هنوز تکون به خودش نمیده منم دلم شکست ناراحت شدم تو دلم گفتم نکنه چیزی باشه که هنوز چهار دست و پا نمیکنی ولی وقتی عمه جون تو رو گذاشت رو شکم یهو دیدیم چهار دست و پا شدی رو زانوهات اصلا باورم نمیشد کلی ذوق کردم جیغ کشیدم بابا ایمان رو صدا کردم بیاد ببینتت تند تند رفتم دوربین رو آوردم ازت عکس گرفتم الهی مامان بمیره برات زود خسته شدی ولی به همه نشون دادی تنبل نیستی بر عکس زرنگی و از حرفشون ناراحت شدی به غرورت بر خورد منم اینقد ذوق داشتم هی کمکت میکردم چهار دست و پا بری من و بابا ایمان هم حال میکردیم و واست دست میزدیم و تشویقت میکردیم

 

 و اینم عکس چهار دست و پا کردنت 10 روزه دیگه 8 ماهت تمام میشه یه کم دیر شروع کردی ولی بلاخره راه افتادی

 

 

 

 

 

تو دخمله نازه منو بابا ایمانی عزیز دلم قربونت برمماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سه قلوها
1 اسفند 92 10:03
سلام عزیز دلمممممممم اااااااای جووووووون ، نااااااااااااازی ، خدا حفظش کنه خوشحالم که چهار دست و پا راه رفت ، حالا که میدونه که میتونه خودش چهار دست و پا بره حسابی شیطون بلا میشه از طرف من ببوسش فداااااات
مامان سارا
پاسخ
سلام خانمی مرسی آره الان دیگه زلزله 8 ریشتری میشه این دخمله ماممنون از اینکه به ما سر زدی مواظب خودتو گل پسرای ناز ما باش
طراحیه ارزان
2 اسفند 92 15:11
http://khoshmali90.blogfa.com اگه تقویم و تم تولد با عکس کودکتون میخواین یا میخواین وبلاگتونو خوشگل کنین اونم با قیمت خیلی ارزون به من سر بزنید آماده سازی و تحویل کار در 48ساعت با بهترین کیفیت
مامان اناهیدمهربون
5 اسفند 92 12:14
خانمی سوالتو بسته بودی .اومدم وبلاگت تا بهت بگم بوشک مرسی خیلی عالیه. من مدتهاست استفاده میکنم.قیمتشم مناسبه.حتما امتحانش کنین.بشیمون نمیشین
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از اینکه به فکر ما بودی واقعا ممنون من مولفیکس رو میخرم 10 تومن ولی مرسی 18 تومنه همسرم میگه حداقل پیدا میشه 8 تومن میارزه به اینکه در به در دنبال پمپرز و پنبه ریز بگردیم مرسی میخره بازم ممنون
نرگس مامان متین
5 اسفند 92 12:37
سلام عزیزم دخترت خیلی نازه من برا پسرم یه البوم درست کردم خوشحال میشم بیای نظرتو بگی خوشحال میشم لسنکم کنی خبر بده تا لینکت کنم
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم گل پسر شما هم نازه قربونش برمالان از وبلاگت دیدن کردم خوشم اومد عالی بود لینکت کردم