نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آیلین خانوم

اولین عیدی مامان سارا به دخملش

1392/12/13 10:55
نویسنده : مامان سارا
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانم فدای اون صورت ماهت بشم که اینقدر نازی. فدای اون لبخندت برم که دل میبری. فدای اون نانای نای کردنت برم که دل آدمو شاد میکنی الان گرفتی لالا کردی خواب وای خیلی خونه سوت و کوره وقتی خوابیدی دل مامان سارا میگیره ولی خوب نمیشه نخوابی لالا کن عسل مامان.

 دختره نازم اولین کادو واسه عید رو مامان سارا بهت داد یادت باشه چند روز تو این فکر بودم که به قول دوستای وبلاگیم بیایم واسه عید وبلاگ تکونی کنم پیش خودم گفتم بیام واست قالبو بالابر و صفحه ورودی و لوگو تقویم درست کنم البته خودم درست کنم ولی خیلی سخت بود اونم با یه دختر شیطون مثل تو و اینکه تجربه ای هم تو این کارا ندارم. این وبلاگ رو هم با بدبختی درست کردم من که بلد نبودم تو دانشگاه هم واحد کامپیوتر مخصوص رشته تحصیلیمون بود این چیزا رو بلد نبودم ولی بچه های این دوره زمونه مغز کامپیوتر هستن نیشخند خلاصه شروع کردم هی خراب کاری کردم هی درست کردم تا وبلاگت رو آماده کردم و یاد گرفتم چیکار کنم اینقد ذوق داشتم واسه خاله سحر و خاله نسرین و سما جون هم درست کردم و بهشون یاد دادم و کلی کلاس گذاشتم که بلدم مژه فکر میکردم کار راحتیه قالب درست کردن و غیره واسه همین به خاله سحر گفتم خودم واسه آیلین وبلاگ تکونی میکنم ولی نشد که نشد دیگه ناامید شدم گفتم ولش کن منو چه به این کارا ناراحت یه روز که داشتم تو نی نی گپ دور میزدم دردونه جون اومد پیام داد و ازم پرسید قالب نمیخوای منم گفتم هر کاری میکنم نمیشه دردونه جون هم پیشنهاد داد که واسم درست کنه منم ذوق کردم بهش سفارش دادم خدا خیرش بده زود زود آماده کرد و درستش کردیم  با کمک دردونه جون تا آخرین لحظه کمک کرد دوستش دارمماچماچقلبقلب

درسته دخمله نازم که مامان سارا این وبلاگو واست آماده نکرد ولی تمام تلاشمو کردم تا چیزی بشه برات به یادگاری بزارم و وقتی بزرگ شدی این وبلاگنو که میبینی خوشت بیاد و بگی چه مامانی دارم من و واسه دردونه جون دعای خیر بکنی . من که از همه چیزه وبلاگت خوشم اومد راضی هستم دیشب واسه بابا ایمان جونت سورپرایز کردم اونم خوشش اومد امیدوارم تو هم از هدیه مامان سارا خوشت بیاد قربونت برمخجالتخجالت

راستی اینم بگم خاله سحر هم کمک کرد چون نمیخواستم بابا ایمان جون بفهمه دارم چیکار میکنم تا بعد بهش بگم و اینکه شرایطشو نداشتم برم بیرون کارو تمام کنم خاله سحر زحمت کشید با عمو سهراب رفتن و کار رو تمام کردن بهم زنگ زد که به دردونه جون پیام بدم که همه چی ok شده دستشون درد نکنه با معرفتاچشمکتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم مامان آرین
13 اسفند 92 14:02
سلام همشهری خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و لینک کنیم همو
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم خوشحال شدم همشهری هستیم الان به وبلاگت اومدم دیدم خداحفظش کنه آرین کوچولو رو براتون چه نازه لینکت میکنم جیگر تو هم لینکم کن
سمیه مامان زینب
13 اسفند 92 16:03
سلام من که قبلا لینکتون کرده بودم عزیزم وخوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم مثلا اولین ارتباط اینکه برا آیلین جون لباس خریدین از کجا خریدین من هنوز نخریدم
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم شرمنده خونه مادرشوهرم بودم تازه اومدم منم خوشحال میشم بیشتر با هم در ارتباط باشیم. نه منم هنوز نخریدم نمیدونم کجا لبلسای تک و شیک داره
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
13 اسفند 92 16:29
سلام عزیزم من دوست دارم توی خاطرات زیباتون نقش کوچیکی داشته باشم وقتی قالبو میبینی به یاد من بیوفتی ممنون از حمایتت عزیزم
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ عزیزم تو پست آخریم در موردت نشوشتم تا یادگاری بمونه واسه دخملم مرسی گلم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
13 اسفند 92 17:23
سلام عزیزم ببخشین دیر جواب دادم نبودم گلم . عزیزم اگه می خوای همه نبینن طبق این پست پیش برو http://totfarangi.niniweblog.com/post400.php
مامان سارا
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم همین که جوابمو دادین لطف بزرگیه گلمممنون از لطفت خانمی
مامان زهرا
13 اسفند 92 18:10
سلام مامان سارای عزیز .خوبی ؟ خانمی توپرسش وپاسخ متوجه شدم شما مشهدزندگی میکنید خانمی من خواهرم 2شنبه میادمشهد . هتلشون نزدیک کوه سنگیه میخواستم بپرسم کدوم مرکزخرید ازنظرشما مناسبه برای خرید هم بزرگ وهم بچه گانه .زیست خاور ، یامرکز خرید خورشید بنظرت خوبه قیمتاش مناسبه .راستی نمایشگاه بهاره هم مشهدبرگزارمیشه ؟؟؟؟ ممنون مامانی گل . راستی مامان سارا کدوم خیابون مشهد به قول معروف بالا شهر مشهد میشن ؟؟؟
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم آره مشهد زندگی میکنم ولی همه جای مشهد رو بلد نیستم چون اینجا ازدواج کردم خودم که کلا تو آزادشهر خرید میکنم همیشه چون قیمتاش خوبه و تنوع هم داره ولی الماس شرق و پروما از نظر تنوع و قیمت خوبه مثل آزادشهر من اینجاها هم خرید میکنم. زیست خاور بنداز بندازه گرونه. جاهای بالاشهر مشهد ( سجاد، فلسطین....، راهنمایی، احمد آباد، هنرستان ، هاشمیه) اینا همه بالاشهره آزادشهر و باهنر هم روش واسه خرید آزادشهر عالیه خودم تو آزادشهر زندگی میکنم راضییم. بازم اگه سوالی بود در خدمتم عزیزم
سمیه مامان زینب
14 اسفند 92 0:01
سلام خانومی توی این نظر آخر فهمیدم که علاوه بر همشهری بودن هم محله ای هم هستیم خونه منم سیدرضی نزدیک چهارراه معلمه خوشحال میشم قرار بذاریم هم رو ببینیم مثلا یه روز هماهنگ کنیم بچه ها رو ببریم پارک نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سارا
پاسخ
راست میگی؟چه خوب که نزدیک به هم هستیمآره خوبه هماهنگ کنیم یه روز با هم بریم پارک خیلی خوبه
مامان زهرا
14 اسفند 92 1:21
مرسی مامانی ازراهنماییتون . فرشته نازنینمو ببوس.
مامان سارا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم وظیفم بود مرسی تو هم کوچولوی نازتو ببوس از طرف من
خواهرفرناز
14 اسفند 92 9:23
سلام ماهم لینکتون میکنیم الان با تبلتم سخته ولی برم پاسیستم حتما لینکتون میکنیم
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی باشه گلم
مامان رضا جونی
14 اسفند 92 10:03
سلام عزیزم خوبی خانمی مادر بزرگ منم صاحبیه نکنه ما فامیلیم خودمون خبر نداریم ولی هر چی دخترت رو توی فامیل سرچ کردم پیدا نکردمش خوب بگو شاید فامیل نباشیم هان راستی لینکتون کردممممم
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی شما خوبین؟ نه فکر نکنم فامیل باشیم من کل صاحبی های فامیل رو میشناسم ولی مادر بزرگ شما هم مادربزرگ خودم چه فرقی میکنه فایملی ها یکی نباشهمرسی از اینکه لینکم کردیمنم لینکتون کردم عزیزم
خواهر فرناز
14 اسفند 92 19:48
سارا جونم ما که گفتیم میایم پالپ تاب لینکتون میکنیم الوعده وفا با افتخار لینک شدین
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از اینکه یادت موند ممنون
سمیه مامان زینب
14 اسفند 92 23:33
سلام عزیزم خوبی دوستم؟؟؟ حالا بگو مانتو واسه عید خریدی ؟؟یعنی اصلا وکلا خرید عید کردی؟؟ من که هنوز هیچی نخریدم اینقدر قیمتها سرسام آوره که فایده نداره بری بیرون نظرت چیه؟؟؟؟
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانمی خوبم تو خوبی؟ نه بابا هیچی نخریدم دریغ از یه جورابیعنی هنوز نرفتم واسه خرید راستش دل و دماغ خرید ندارم از بعد زایمانم چاق شدم هیکلم بهم خورده قبلا لاغر بودم ولی الان نه همش میگم برم تو مانتو فروشی اگه سایزم چیزی پیدا نکردم چیکار کنم؟چاق که شدم اعتماد به بنفسم اومده پایین همش احساس میکنم بهم نگاه میکننولی باید خرید بکنم حتما لباسام سایزم نمیشهمادرشوهرم اینا که میگن قیمتها بینهایت بالاست حالا میرم ببینم چی میشه
دایی جون
17 اسفند 92 23:16
کمتر بخور خواهر من....
مامان سارا
پاسخ
چیکار کنم دیگه مثل قبل اراده ندارم داداشی ولی صبر کن سی دی هام بیان میشم آنجلینا جولی