نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

آیلین خانوم

خرید اولین عید آیلین خانم

1392/12/15 14:16
نویسنده : مامان سارا
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا قربونت بریم که اینقد بزرگ شدی زود راستشو بخوای سر کمد لباسات که میرم همه  لباسات واست کوچیک شده همین دیشب رفتم یه گشتی تو کمد لباست زدم به غیر از لباسایی که بابایی از تایلند واست آورده بود و چند دست لباس تابستونه که عمه جونا برات گرفتن و یه لباس بهاره که اونم عمه جون واست خریده بود بقیه لباسات واست کوچیک شده قربونت برم آخه زود زود قدت بلند میشه فکر کنم مثل بابا ایمان قد بلند بشینیشخند

دیشب دست بابا ایمان رو گرفتم بردم سر کمد لباسات گفتم دخملم لباس میخواد بابا ایمان خندید گفت این همه لباس داره بازم کمه ؟ گفتم اینا که واسه تابستونش خوبه اینا ماله زمستون سال دیگه و اینا هم که الان میپوشه واسه عید دخملم نمیخوای خرید کنی؟ بابا ایمان خندید گفت خرید هم میکنیم واسش غصه خوردی؟نگراننگران هنوز کو تا عید منم تند تند نشستم لباسایی که احتیاج داری رو لیست گرفتم از لباس تو خونه گرفته تا لباس مهمونی اونم از هر کدوم چند دستچشمکنیشخند بابا ایمان که دید فشارش افتاد ولی بوست کرد و گفت دخملم هر چی بخواد واسش میخرم قول داد امشب ما رو ببره تا واست خرید کنیم نمیدونی چه ذوقی دارم وای نمیدونی وقتی لباسای ناز میبینم دلم تند تند میزنه میخوام واست بخرم. میترکونم واست عزیزدلم امسال اولین ساله عیده که تو بغلمی و واسه داشتنت از خدا تشکر میکنم

پارسال عید فکر کنم 5 ماه بودی تو شکمم عزیزم یادمه چهارشنبه سوری نبرد بابا ایمان منو تو باغ همه بودن میگفت ما نریم ترقه میندازن میترسی واسه نی نی خوب نیست. حتی واسه تعطیلات عید هم همه رفتن مسافرت ولی منو بابا ایمان تنها موندیم تو مشهد میگفتن واسه نی نی خوب نیست مسافرتنگران

ولی به خاطر تو همه چیز رو تحمل کردیم حالا امسال هم میریم چهارشنبه سوری هم مسافرت فقط فرقش اینه که تو هستی کنارم و با خیال راحت میریم .

چه خریدی کنیم امشب ما................... تشویقباباایمان بیچاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه مامان زینب
16 اسفند 92 2:10
زودی بیا بذار ببینم چی خریدی؟؟؟؟؟؟
مامان سارا
پاسخ
سلام گلم هیچی نخریدم هیچی نه واسه خودم نه آیلین همه چی زشت و گرون چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
سمیه مامان زینب
17 اسفند 92 0:30
سلام عزیزم من که واسه زینب هیچی نمیخرم آخه 3دست لباس داره ولی واسه خودم باید بخرم فک کنم از آخر میرم همون مانتو جلوس امامت واون مانتو 200 تومنی رو بخرم خیلی نظرم رو گرفته
مامان سارا
پاسخ
سلام گلم باز خوبه که مجبور نیستی واسه دخملت خرید کنی من که باید بخرم واسشولی خودم اینقدر میرم و میام تا یه لباس باب دلم پیدا کنم گرچه روانی میشم