نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

آیلین خانوم

اولین پیکنیک سه نفره ما.......

1392/12/18 20:54
نویسنده : مامان سارا
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خانم  فدات بشم جمعه تو خونه ناراحت بودم از اینکه بابا ایمان میخواد بره تو باغ واسه تعمیرات اونجا بهش غر زدم که یه روز پیش ما بمون تنهایی دلم پوسید یهو دیدم بابا ایمان جون گفت پاشو لباس بپوش باهام بیاین بریم باغ کلی ذوق کردم تند تند لباس تو رو پوشیدم و خودمم آماده شدم با بابا ایمان راهی شدیم این اولین دفعه بود بعد از اینکه به دنیا اومدی 3تایی با هم رفتیم بیرون بهمون خوش گذشت اینم عکس اون روز ببین چه ژستی گرفتی

 

 

 

اینجا هم آخرش از خستگی اینقد گریه کردی تا لالا کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ی مامان منتظر
20 اسفند 92 13:09
سلام دوست عزیزم ممنون از وقتی ک گذاشتی و در پرسش و پاسخ راهنمایی ام کردی ایشالا خدا نی نی شمارو در پناه خودش حفظ کنه و کمکم کنه واسه ی زایمان راحت و داشتن ی گل پسر سالم ایشالا
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم وظیفم بود مرسی. انشاله نی نی شما صحیح وسالم به دنیا میاد و خودتم زایمان راحتی خواهی داشت فقط توکل کن به خدا. لذت مادر شدن با دردای زایمان و سختی های دوران بارداری شیرین میشه
مامان هانا
23 اسفند 92 1:27
چه دخمل نازی
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته چشماتون ناز میبینه فدات شم