نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آیلین خانوم

پست آخر سال 92

1392/12/20 16:48
نویسنده : مامان سارا
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان قربونت برم امروز اومدم تا اینجا پست آخر امسال رو بزارم واست چون میخوایم بریم شمال خونه پدرجون نمیدونی چه ذوقی دارم واسه اینکه زودتر برم بابا ایمان واسمون بلیط گرفته من و تو هوایی میریم بابا ایمان هم روز سال تحویل میاد شمال پیشمون بابا ایمان کار داره نمیتونه با ما بیاد ولی ما میریم منتظرش میمونیم خوشگل خانم. بعد 4 ماه داریم میریم شمال قلبم تند تند میزنه دلم واسه همه تنگ شده. همه منتظرن تا دخمله نازمو ببینن از نزدیک واسه همین یه مدت نمیتونم بیام واست پستی بزارم اونجا میخوایم بریم تفریح نمیشه همش سرم تو کامپیوتر باشه. فکر کنم وقتی هم برگشتیم یه مدت نشه بیام واست پست بزارم چون میخوایم بریم خونه جدید مامان هم کلی کار داره باید لوازم جمع کنه چشمک

ولی از تمام لحظه هایی که تو شمال هستیم عکس میگیرم سر فرصت میزارم تو وبلاگت عزیز مامان

دوستت دارم بینهایت امیدوارم تو این سال جدید واسه همون خوبی و خوشی باشه و تو صحیح و سالم باشی و خوشحال.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی جون ایلین
20 اسفند 92 21:20
ای نامردا میخواستسن یواشکی بیاین ها..... اخ اخ بدو بیا که دارم واسه دیدن تو با مامانت بال در میارم ... اسندفعه اگه اومدی و نتونستی بگی به جان خودم همینجا شوهرت میدما
مامان سارا
پاسخ
نه دایی جون ما بهت میگفتیم میایم همیشه تو میای دنبالم مگه میشه بهت نگم؟؟گفتم یهو امروز بهت بگم دارم میام تا ذوق کنی دلت شاد بشهشوهرم بدی؟؟؟
مامان سه قلوها
20 اسفند 92 22:37
سلام عزییییزم به سلاااامتی ، ایشالا خوش بگذره ، به سلامتی برید و برگردید منتظر عکسای فرشته کوچولوتون هستیم
مامان سارا
پاسخ
سلام خانمی مرسی بابت لطف و معرفتت منم همین جا سال نو رو بهت تبریک میگم انشاله سال خوب و خوشی داشته باشی و خودتونو خانواده تنی صحیح و سالم داشته باینمواظب 3 تا گل پسر ما هم باش خیلی لی مواظب خودت باش
سمیه مامان زینب
21 اسفند 92 0:34
سلام عزیزم خوش بگذره انشاالله سال خوبی رو آغاز کنید به همه شمالی ها سلام ما نی نی وبلاگی ها رو برسون
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی انشاله شما هم سال خوبی داشته باشید مواظب زینب کوچولوی ما باشعید رو همین جا بهت تبریک میگم خوشگلم
فائزه مامان مهدیار
21 اسفند 92 22:40
سارا جونم برو که ایشاللههههههههه به خودت و دخملی خوش بگذره انشالله سال خوبی توام با سلامتی و خوشی رو آغاز کنید سفر به سلامت دوست گلم به خانواده سلام برسون دخملتم ببوس برو ویه دل سیر با خانوادت خوش بگذرونی پیشاپیش عیدت مبارک از راه دور میبوسمت
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم فدات شم مرسی ببخشید تبریک با تأخیر میگم عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی و دلت همیشه شاد باشه مهدیار جون رو از طرف من ببوس میبوسمت قربونت برم
مامان نازنین زهرا
23 اسفند 92 1:39
عیدتون پیشاپیش مبارک امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید خوش بگذره کنار خانواده عزیزم
مامان سارا
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم ببخشید تبریکم با تأخیر همراه بود فدات شم امیدوارم سال خوبی داشته باشی
وحيده
30 فروردین 93 0:35
سال نومبارك خوش بكذره