نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آیلین خانوم

شروعی دوباره......

1393/2/18 21:29
نویسنده : مامان سارا
622 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عسل مامان قربونت برم شرمنده خیلی وقته که نیومدم تو بولاگت پستی بزارم آخه واسه این تأخیر طولانی مدتم دلایل زیادی دارم که باید سر فرصت همه رو واست بنویسم از طرف دیگه دل و دماغ نوشتن ندارم راستش الان هم اصلا حوصله نوشتن ندارم چون خیلی اذیت میکنی خیلی شیطون شدی تو این مدت همش دنبالتم تا خراب کاریهاتو جمع کنم یکی دو باری هم از کوره در رفتم و سرت بدجوری داد کشیدو و تو مات و مبهوت نگام میکردی ببینی چی کار قراره بکنم. با اون چشمهای بادومیت اینقد بهم زل زدی تا دلم ترکید بغلت کردم و ازت عذرخواهی کردم ولی خدایی خیلی شیطونیدیگه نمیدونم چیکار کنمت. وقتی خوابی یه کم استراحت میکنم. حالا یه لیست بلند بالا از اتفاقات این مدتی که نبودم میزارم و سر فرصت هر موضوعی رو واست مینویسم جیگر مامان. 1- سفر 2 نفره من و تو به شمال 2- دلشکستگی مامان سارا تو روز سال نو 3- عکسای آیلین خانم 4- سورپرایز آیلین خانم 5- برگشتن از شمال و دلتنگی 6- اسباب کشی 7- آنفولانزای خانوادگی 8- دندون در آوردن جیگر مامان 9- بازم مریضی آیلیم خانم و لاغر شدنش فعلا بهتره بیام به تو برسم تا این سیم کیبورد رو با دندونات تیکه تیکه نکردی. از بس نق میزنی سردرد گرفتم باید وقتی خوابی بیام پست بزارم فعلا بوس س س س تا بعد برمیگردم
پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی آیلین
18 اردیبهشت 93 22:33
سلام عزیزم خسته نباشی وای از دست نی نیها هم دردیم آیلین جونو از طرف من ببوسین