نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آیلین خانوم

اینم چندتا عکس از تولد آیلین خانومم

1393/4/14 22:17
نویسنده : مامان سارا
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جیگر مامان این چند تا عکس رو فعلا میزارم تا بقیه عکساتو از عمه جون بگیرم چون شارژ دوربین تمام شد با دوربین عمه جون بقیه عکس و فیلم رو گرفتیم.

از هدیه هایی هم که گرفتی عکس میگیرم واست میزارمشون تا بدونی تو اولین سال تولدت چیا کادو گرفتی خوشگل مامان.

با اینکه تو همه عکسا داری نق میزنی ولی هنوز هم شیرین و نازی. اینقدر خوابت میومد که یه سره گریه میکردی و چشماتو میمالوندی هر کسی میخواست باهات عکس بگیره جیغ میکشیدی فقط تو بغل خودم آروم بودی الهی مامان فدای اون ناز کردنت بره بمیرم تا خستگی و اشکاتو نبینم نفس من.

راستش وقتی تو تولدت میرقصیدی و دست میزدی اشکم در اومد خیلی سعی کردم جلو گریمو بگیرم اینکه تو این 1 سال با من بودی و با وجودت دلمو امیدوار به زندگی میکنی و میکردی و تمام ثانیه های زندگیم مثل برق و باد گذشت و تو الان 1 سالت شده و هر روز بزرگ و بزرگتر میشی و خانم تر میشی و مونس و همدمم هستی دلم از شادی پر شدو اشک شوق چشمامو خیس کرد. اینکه میبینم خیلی بهم وابسته هستی و از رو حسادت شیرینت نمیزاری کسی باهام حرف بزنه و خودتو پرت میکنی تو بغلم و با دستات جلو لبمو نگه میداری تا با کسی حرف نزنم  دلم پر از شادی میشه و مطمئن میشم تو هم دوستم داری و تنهام نمیزاری.

شیطون بلای مامان وروجک من خیلی بلایی حتی به بابا ایمان جون هم اجازه نمیدی پیشم بشینه و باهام حرف بزنه میری جلو و همش جیغ میکشی و گازش میگیری. چقدر بهت افتخار میکنم وقتی میبینم برای چیزایی که میخوای میجنگی تا هر جور شده به دستش بیاری. خندونک

از خدا واسه این نعمتی که بهم داده تشکر میکنم و ازش میخوام همیشه پشت و پناهت باشه و دلت شاد باشه و صحیح و سالم باشی.

خدایا واسه همه خوشی که با اومدن آیلین به زندگیم دادی ازت ممنونم

پسندها (4)

نظرات (2)

✿مامان دنیز✿
15 تیر 93 0:31
سلام سلاااااام مبارکه خانوم خانوما دیگه داری بزرگ میشیااااا
مامان سارا
پاسخ
سلام مرسی از اینکه تولد دخملمو تبریک گفتین انشاله تولد دنیز جون زود زود شاهد باشیم
مامان کیمیا
16 تیر 93 1:52
تولدت مبارک عزیزم.انشالله صد ساله شی خصوصی داری خانمی
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم فدای تو