نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آیلین خانوم

زیباترین ژست آیلین جیگر

1393/4/17 20:10
نویسنده : مامان سارا
715 بازدید
اشتراک گذاری

شکلات مامان بخورمت.......

 

نمیدونم داری متفکرانه نگاه میکنی که دوباره بهت شکلات میدم یا نه.؟ یا داری با اون نگاه التماسانه ازم شکلات میخوای؟ هنوز تو شکممتنظرمتفکر

 

یا تو این عکس که نمیدونم ناراحتی از این که از این خونه بزرگ و تراس بزرگ داریم میریم و دیگه نمیتونی تو تراس واسه خودت بچرخی ؟ یا اینکه اعصابت خورد شده مامان و بابا واسه اینکه به کارشون برسن تو رو اسیر روروئک کردن؟ یا داری حموم آفتاب میگیری؟ اینجا هم تو شکممتنظرمتفکر

 

پسندها (6)

نظرات (2)

فایضه مامانِ عسل
18 تیر 93 0:10
آیلین جان .. ماشالله ... خدا حفظش کنه ... پیش ما هم بیاین ... خوشحال میشیم بهمون سر بزنین و نظر بدین ... من لینکتون کردم خیلی دوست داریم جز دوستاتون باشیم
مامان سارا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم مرسی از اینکه منو جزو دوستان قبول داری چشم حتما لینکتون میکنم
مامان سمیه
19 تیر 93 0:56
سلام دوست گلم .. خدا ببخشه نی نی نازتونو.. ایشالا همیشه سلامت باشه .. به ماهم سربزنید من لینکتون کردم .. ایلین جون اولین دوست همشهری وبلاگی دخترمه .
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون لطف دارید نسبت به منو دخملی. خدا دخمله ناز شما رو هم واستون ببخشه و سالم باشه در پناه خدا و سایه پدرو مادرش. مرسی از اینکه ما رو جزو دوستان قبول دارید. منم لینکتون میکنم تا دخملم با همشهری جونش دوست بشن