نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

آیلین خانوم

ویروس لعنتی......

1393/6/19 13:42
نویسنده : مامان سارا
666 بازدید
اشتراک گذاری
سلام خوشگل خانمم فدای تو بشم قربون اون قیافه معصومت برم عزیزم 10 روزه که مریض شدی ویروس گرفتی اسهال و استفراغ شدی حال مامان گرفته اصلا حوصله ندارم نمیدونم دیگه چیکار باید برات بکنم تا زودتر خوب بشی. قرار بود وقتی میام تو وبلاگت عکسای مسافرت شمال که رفتیم کنار دریا رو بزارم ولی از یک شهریور که برگشتیم مشهد تا الان همش عروسی دعوت بودیم و یه کمی هم خونه تکونی داشتم مامان جون تا اومدم کارام تمام بشه شما مریض شدی اولش تب میکردی و آبریزش بینی فکر میکردم سرما خوردی استامینوفن و سرماخوردگی بهت میدادم ولی یهو اسهالت شروع شد و فرداش هم استفراغ. وای .............. خیلی ترسیدم صبح که از خواب بیدار دی بالا آوردی دست و پام میلرزید سریع به بابا ایمان جون زنگ زدم گفت تا بیام دیر میشه ببرش دکتر. سریع بردمت دکتر و معاینه که شدی آقای دکتر گفت ویروس گرفتی باید آمپول بزنی و دارو تجویز کرد و گفتن اگه خوب نشی باید بیمارستان بستری بشی. موقع آمپول زدنت دلم کباب شد بمیرم الهی از پات خون اومد و بعد دو روز کبود هم شد جای آمپول. الان 10 روزه از مریض شدنت میگذره ولی تازه دیروز اسهالت کم شد ولی تب میکنی و دلپیچه هم داری. خدا رو شکر دیگه استفراغ نداری. ولی از غذا بدت میاد فقط شیر خودمو میخوری و نیم کیلو هم کم کردی و سست و بیحالی. شبا تا صبح از درد دلپیچه بیدار میشی و گریه میکنی و بهم میچسبی و نوازشت میکنم تا بخوابی. دیگه کاری نمونده که واست نکرده باشم هر داروی گیاهی که به ذهنم میرسد رو آماده میکنم میدم بخوری تا اسهالت خوب بشه. برات غذاهای مقوی درست میکنم ولی لب نمیزنی. مامان موقع غذا دادن بهت گریم میگیره بغض گلومو فشار میده خودم تو این مدت 1 کیلو کم کردم از بس غصه خوردم. الان هم با کلی مکافات خوابوندمت. دلم گرفته بود گفتم بیام بنویسم تا غم دلم سبکتر بشه تا توان داشته باشم با مریضیت کنار بیام. بسه دیگه ویروس لعنتی دست از سر دختر نازم بردار از بدن ضعیفش برو بیرون دیگه دخترمو اذیت نکن. کاش میشد صدامو بشنوه این ویروس و به حرف من گوش کنه و زوده زود باهات خداحافظی کنه. یعنی میشه دوباره برا مامان برقصی و بخندی و شیطنت کنی؟؟؟؟؟ ای خدا کمکم کن......
پسندها (4)

نظرات (1)

مامان سمیه
2 مهر 93 15:12
سلام مامان ایلین جون . بلا دور باشه ایشالا که حال دختر گلمون خوب شده باشه . با ارزوی سلامتی برای نی نی نازمون ایلین جون
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون منم آرزوی سلامتی و تندرستی واسه دخمله ناز شما دارم از طرف من کوچولوتونو ببوس خدا حفظش کنه برای شما