نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آیلین خانوم

اولین برف زمستونی آیلین

1392/11/11 17:33
نویسنده : مامان سارا
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم قربونت برم الان که دارم این متن رو مینویسم تو توی بغلم بازی میکنی فدای اون دستای کوچیکت بشم که هی میزنی رو کیبورد متن منو خراب میکنی هی پاک میکنم دوباره مینویسم هر چند ثانیه سرتو میچرخونی طرف صورتم نگام میکنی میخوای ببینی بهت توجه میکنم یا نه ای شیطون بلای مامان دوستت دارم یه عالمهماچ

داره برف میباره تازه از شاندیز اومدیم چه برفی میباره دخملم حیف که خیلی کوچیکی نمیشه ببرمت تو برفا عکس بگیرم ازت این اولین برف زمستونه که میبینی خدا کنه زندگیت مثل برف سفید و قشنگ و آرامش بخش باشه ولی زندگیت زمستونی نباشه پارسال این موقع ها تو توی وجودم بودی همیشه پشت پنجره دونه های برف  رو نگاه میکردم تو دلم  میگفتم خدا کنه کوچولوم مثل برف سفید و خوشگل باشه اون روزا نمیدونستم دختری یا پسر چون تو سونوگرافی هر دفعه ژست میگرفتی واسه خودت دل مامان و بابا رو آب میکردی خودتو بهمون نشون نمیدادی ولی بابا ایمان میگفت به دلم افتاده دختره چقد دوست داشت زودتر بفهمه دخملی یا پسرمتفکر

یادمه واسم یه صندلی میزاشت پشت در تراس تا بتونم بارش برف رو ببینم نمیزاشت برم بیرون میگفت مریض میشی از رو تراس واسم برفای تمیز رو جمع میکرد تا بخورم نمیدونم چرا ویار میکردم برف بخورم همش دلم میخواست تو برفا عکس بگیرم یادگاری ولی چون استراحت داشتم بابا ایمان نمیزاشت میگفت بهتر بشی بعد تا اومدم خوب بشم دیگه برف نیومدگریه

دیشب به بابا ایمان جونت گفتم امسالم برف نیومد تلافی پارسال رو در بیارم با دخملم عکس بگیرم واسه یادگاری ولی امروز برف باریدتشویق

حالا اگه هوا یه کم گرم بشه فردا میبرمت رو تراس با هم عکس بگیریم دخمله ناز مامان سفید برفیه بابا جون

بازم میگم تو زندگیه بابا جون و مامان سارایی یادت باشه همیشه و همه جا کنارتیم و تنهات نمیزاریم تموم زندگیمون رو به پات میریزیم تا شاد زندگی کنی نفس مامان 

ماچماچماچماچ این بوسا از طرف منو بابا ایمان رو گونه های توپولیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا نجفی
11 بهمن 92 17:52
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان سارا
پاسخ
سلام خسته نباشد عزیزم میخواستم بگم من شما رو داخل سایتم لینک کردم در ضمن مطالب سایتتون رو هم مطالعه کردم خیلی از مطالب به درد من میخورد کمک زیادی به من کردید ممنون
پریسا نجفی
13 بهمن 92 13:54
سلامی دوباره دوست عزیز سارا جونم من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی