نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آیلین خانوم

فرهنگ لغت آیلین خانم تو ا سالگی

1393/4/22 14:46
نویسنده : مامان سارا
649 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان گرچه از قبل چند تا کلمه میتونستی بگی ولی یهو استوپ زدی و هیچی نمیگفتی منو بابا ایمان نگران شدیم چرا یهو دیگه تمایلی نداشتی حرف بزنی ولی از یه مشاور که پرسیدم و کلی مطلب خوندم فهمیدم نی نی ها تو یه مقطعی از رشدشون یه ایست عملکردی دارن این معنیش این نیست که یادت رفته به مرور دوباره سیر تکاملی شروع میشه. تو هم الان این کلمه ها رو خوب میگی البته اگه بازم استوپ نزنیچشمک

 

1- دده: یعنی اینکه بریم پارک یا بیرون

2- بابا: که همش تو خونه داد میزنی بابا و میخندی. فکر کنم میخوای مامان رو اذیت کنی چون هرچی میگم بگو مامان میگی نهدلخور

3: نه واسه هر کاری و هر چیزی میگی نه و میخندیخندونک

4_ آده: یعنی آره وقتی میگم بریم دده میگی آده و وقتی تشنته میگم آبه میخوای میگی آده

5_ عم: یعنی عمه البته زیاد نمیگی ولی وقتی میری خونه بابایی میری طرف اتاق عمه جون و میگی عمچشمک

6_ بای بای: وقتی بابا ایمان میخواد ببرتت خونه بابایی تا مامان سارا یه 2 ساعتی استراحت کنه با ذوق جلو در میگی بای بایزیبا

7_ نقون: یعنی نکن  وقتی دارم پوشکتو عوض میکنم ادای منو در میاری همش میگی نقون آخه بی ادب شدی دست میزنی به پوشکت منم سرت داد میزنم نکن تو هم الان وقتی حوصله نداری میگی نقون با نازبغل

8_ می می: وقتی گرسنت میشه میای لباسمو میزنی بالا میگی می میخجالت

9_ نی نی: وقتی یه بچه میبینی میگی نی نی حتی عکسای خودتم میگی نی نیخنده

10_ البته جدیدترین و زیباترین کلمه ای که چند روزه میگی( ما) یعنی مامان میای تو بغلم یه بوس عاشقانه میدی و میگی ما یا ماییمحبتبوسبغل

الهی مامان به قربونت بره عزیز دلم بابا ایمان هم کلی لذت میبره از شیرین زبونیهات. همه روز زود از سر کار میاد تا باهات بازی کنه میبینه خوابی میاد بیدارت میکنه میگه بگو باباخنده

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان جونی
26 مرداد 93 12:16
سلام عزیزم دختر من 1سال و 1 ماهشه 29 تیر به دنیا اومده دنبال یه دوست خوب تو مشهد می گردم که دختریمم با دختر گلش دوست بشه خوشحال می شم نظرتو بدونم من خودم یزدیم و اینجا غریبم
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم خدا حفظش کنه براتون منم خوشحال میشم. دختر من یه دوست داشته باشه
✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 11:31
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
مامان سارا
پاسخ
مرسی خانمی شرمنده دیر جواب دادم دخمله نازتو ببوس از طرف من قربونش برم
سمیه مامان زینب
10 مهر 93 15:05
آره عزیزم بگو خیلی وقته دنبال همچین جایی هستم.
مامان سارا
پاسخ
پیش دبستانی و مهد کودک تخصصی و دو زبانه دانش وهنر... ( آموزش همه روزه زبان. آموزش قران. آموزش شطرنج. معاینه ماهانه کودکان توسط پزشک مهدکودک. معاینه دهان و دندان توسط دندان پزشک. خدمات و مشاوره و روانشناسی کودک و مهارت زندگی. گفتار درمانی توسط کارشناس ارشد . معاینه تنبلی چشم توسط اپتومتریست.کارگاهکارآفرینی خلاقیت و نوآوری. دارای دو فضای بازی روباز و سر پوشیده. تربیت بدنی ایروبیک و حرکات موزون کودکان. آموزش سفالگری. نقاشی. موسیقی.کاردستی. مفاهیم علوم ریاضی) امامت 27 پلاک 123... تلفن( 36098848.36056473.09153036947) تاسیس 1364 با 30 سال سلبقه درخشان این تبلیغ توی حیاطمون بود یعنی 2 تا میلان باهامون فاصله داره خودمم خیلی دوست دارم آیلین رو ببرم...
سمیه مامان زینب
10 مهر 93 23:55
تا حالا رفتی از نزدیک ببینی چطوریه؟ هم ازنظر محیط هم از نظر رفتار با بچه ها؛ وهم اینکه هزینه هاش چطوره؟؟ذ
مامان سارا
پاسخ
نه نرفتم عزیزم این چند روزه خیلی درگیر بودم.. شوهرمم راضی نمیشه آیلین رو ببرم میگه هنوز زوده... ولی میگم دو تا میلان باهام فاصله داره.. یه روز میرم بهت خبرشو میدم