نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آیلین خانوم

یه غیبت طولانیه طولانی

1394/2/24 16:56
نویسنده : مامان سارا
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به هم نی نی وبلاگی های عزیز. سلام به دختر نازم که دیگه واسه خودش خانمی شده .... خیلی وقته نمیام تو وبلاگت و نه عکسی میزارم نه مطلبی مینویسم نه نظرات رو چک کردم.... میدونم خانمم عذر میخوام درسته گفته بودم همیشه برات مینویسم ولی شرایط یه جوری میش میره که گاهی اوقات نمیشه یا دست ادم به نوشتن نمیره .... 

تو هم بزرگ میشی هر روز شیطون تر از روز قبل میشی. یه  ماهی میشه از شیر گرفتمت.. راستش اذیتم نکردی روز اول که تصمیم گرفتم از شیر بگیرمت تو شمال بودیم خونه پدر جون شبا تب میکردی و بالا میاوردی بردمت دکتر گفت از شیر نگیرمت تب کردنت واسه هنین بود که شیر نمیخوردی دوباره شروع کردم به شیر دادنت وقتی اومدم خونه خودمون تصمیم قطعی گرفتم از شیر بگیرمت چون لب به هیچ غذایی نمیزدی جز شیر.... مجبور شدم واسه اینکه اذیت نشی برم از عطاری صبر زرد بخرم و وقتی صبح از خواب بیدار شدی گفتی مامان جوجو منم صبر زرد رو زده بودم تو اول بو کردی دیدی بوی بدی میده ولی خوردی بعد دهنت خیلی خیلی تلخ شد و بدت اومد..... همون شد دیگه سراغم نیومدی واسه شیر اصلا اسمشم نیاوردی. اینقدر عاقل بودی یگفتی جوجو مامان اووووووققققنیشخند

پسندها (2)

نظرات (0)