نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

آیلین خانوم

بدون عنوان

1392/11/6 11:36
نویسنده : مامان سارا
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان قربونت برم میخوام برات بنویسم الان که دارم اینا رو تایپ میکنم تو تو بغلم بازی میکنی هی موهامو میکشی بابا ایمان هم همین الان رفت دفترچه بیمتو عوض کنه آخه مریض شدی چند روزه گوشت درد میکنه همش جیغ میکشی فقط و فقط تو بغل مامان ساکت میشی سرتو میزاری رو لبم تا بوسش کنم غذا هم که نمیخوری الهی مامان بمیره دردتو نبینه دردو بلات بخوره تو سرم. حالا بعدا یه عکس از بیحال بودنت میزارم تا ببینی خودمونیم با اینکه مریضی ولی هنوز زلزله ای واسه همینه که بابا ایمان میگه دخملم مریض نیست داره خودشو لوس میکنه واسمون ولی من حس میکنم درد داری شاید دردتو نشون نمیدی چون میدونی مامان غصه میخوره و گریه میکنه از دیروز هم که از بس نگرانت هستم استرس دارم شیرم کم شده نمیدونم چیکار کنم حالا بریم برات لالائی بخونم بخوابی بقیه رو بعد مینویسمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)