نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آیلین خانوم

از نگرانی در اومدیم

1392/11/14 11:20
نویسنده : مامان سارا
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمله نازم الان بازم لالا کردی مامان هم فرصت پیدا کرد واست بنویسه دیروز که اصلا وقت نشد چیزی برات بنویسم  دیروز صبح بابا ایمان جواب آزمایشات تو رو از آزمایشگاه گرفت دل تو دلم نبود همش منتظر بودم بابا ایمان زودتر بیاد خودم نگاهی به آزمایشات بندازم تو سونوگرافی که همه چی عالی بود هیچ مشکلی نداشتی وقتی بابا ایمان آزمایشا رو داد دستم سریع یه نگاهی بهش انداختم  همه چی خوب بود البته تا جایی که من فهمیدم ولی خوب واسه اینکه مطمئن بشیم امروز بردیم پیش دکترت اونم گفت که همه چی خوبه هیچیت نیست دل من و بابا ایمان شاد شاد شد این چند روز اصلا حوصله نداشتم ولی امروز یه روز دیگه ست تشویقتشویقتشویق

دیشب این عکسا رو از دایی جون گرفتم فردا میخواد برگرده شمال تو گوشیش کلی عکس و فیلم داره ازت که ببره بقیه ببینن منم اینا رو از تو گوشیش گرفتم

 

 

اینجا خواب بودی تازه بیدار شدی اصلا حوصله نداشتی جیگر مامان هر کاری کردیم بخندی نشد که نشد تلاش بیهوده بود ولی با این حالت هم نازی واسه ما عزیزدلم قربون اون لب آویزونت برم که غم داره

 

 

اینجا هم که طبق معمول خواب تشریف داشتی نمیدونم چرا دایی جون کلی عکس از وقتایی که خوابی داره میگه وقتی خوابی دل آدمو میبری با اون صورت معصومت راست میگه قربونت بم

مثل فرشته هایی عسل مامانقلبقلب

 

 

 

 

فدای اون چشمای بادومیت بشم جوجونوی من تو با این نگات میخوای دل مامان رو بلرزونی ای ناقلاچشمک

 

بازم مثل همیشه میگم یادت بمونه هیچ وقت تنها نیستی من و بابا ایمان کنارتیم مبادا بترسی از چیزی. تو تمام امید و آروزی منی تمام زندگیم با تو معنی دار میشه یه روز بزرگ میشی میشینی پای صحبتام ،پای درد دلم ،پای بغضهای دلم، پای تنهاییهام

خدایا همیشه مواظب این گل زندگیم باش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شوهر خاله محسن
15 بهمن 92 9:46
سلام آيلين جون تازه ازخواب بيدار شدي صورتت روشستي صبحانت راخوردي دوچرخه نداري باباتو ديدي گريه کن يه دوچرخه خوشکل برات بخره کارت سوختش رابگو شوهرخاله ميده بادوچرخه بيا شمال باهم بريم دريا باپسرخالهات مهدي وماهان هرروز عکستو ميبينن ماماني تواذييت نکن باشه آفرين زود بيا[پاسخ سلام خوبی مرسی از پیامهایی که میدی دستت درد نکنه مامانم رو اذیت نمیکنم باشه میام با مهدی و ماهان بریم بازی دوچرخه که کارت سوخت نمیخواد فکر کردی بچه هستم حالیم نمیشه زرنگم شوهرخاله