نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

آیلین خانوم

آیلین و حمام و لالا

1392/11/16 22:26
نویسنده : مامان سارا
263 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خانم من بازم اینجا لالا کردی مثل فرشته ها  برده بودمت حمام اینقد بازی کردی توی وان حمام که زود خوابت برد شامتم که نخوردی گشنه خوابیدی  بابا ایمان صدام کرد بیا ببین چه ناز خوابیده سریع ازش یه عکس بگیر منم تند تند دوربین رو آوردم از دخمله نازمون عکس گرفتم اینم آیلین خانم بابا ایمان و مامان سارا فداش بشیم من و بابا جون

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فائزه مامان مهدیار
17 بهمن 92 2:08
فدای خواب این فرشته ی بهشتی مامانش اول اسپند و دوم یه آبدار واسه دخملی سارا جون بابت کمکت ممنونم دوست گلم
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانمی فدات بشم این بوسم واسه مهدیار جون خواهش میکنم عزیزم وظیفم بود خدا کنه تونسته باشم کمکت کنم فقط صبر و حوصله داشته باش به مهدیار جون هم خوب خوب برس
مامان دنیز
17 بهمن 92 12:55
سلام خوبی خاله جون...ببخشید چند وقتیه من و دخمله تنهاییم و نمیرسم بیام نت ...کامنت هاتونو تازه دیدم مرسی که اومدین دیدن بلاگم چشم بادومی خوشخلسلام عزیزم خوبیم مرسی تو و کوچولو خوبین انشاله فداش بشم که اینقد نازهبازم به ما سر بزن خوشحال میشیم
مامان سارا
پاسخ
عزیزم اجازه میدی لینکت کنم؟ اگه دوست داری؟
مامان نازنین زهرا
17 بهمن 92 12:55
الهیییییییییییییییییییییییییی چه ناز خوابیدی عزیزم مثل فرشته ها، ماشااله من که نگات می کنم دوست دارم منم بگیرم بخوام
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم که به وبلاگ دخملم سر زدی قربون مرامت میخوای تو هم بگیر لالا کن عزیزم
سحر
17 بهمن 92 13:19
عزيزم تموم راههايي كه شما نوشتين رو امتحان كردم هم چسبوندن ستاره، هم خريد جايزه، هم محروم كردنش و هم قهر همه رو امتحان كردم ولي تمومش فقط براي كوتاه مدت جواب داده وقتي باهاش قهر ميشم مياد معذرت خواهي ميكنه و قول ميده حرفم رو گوشش بده ولي زود يادش ميره...
مامان سارا
پاسخ
من الان تو قسمت پرسش و پاسخ خیلی نظرات رو خوندم انگار با پرستارش برخوردش خوبه مگه نه؟ از اون کمک بگیر. نمیتونی یه مرخصی چند روزه بگیری ببینی رفتارش چطوری میشه؟ از جو فراست هم کمک بگیر سی دی هاش رو یه سرچ بزنی تو اینترنت میتونی اینترنتی بخری
مامان هانا
18 بهمن 92 16:01
فدات شم چه نازی
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته