نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آیلین خانوم

تولد آیلین خانوم

1393/4/14 15:26
نویسنده : مامان سارا
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان الان که دارم مینویسم 4 روز از تولدت میگذره و مامان تنبل هم چیزی برات ننوشته ولی خوب میدونم درک میکنی همه کارا رو خودم باید میکردم و نگهداری تو هم که مثل بمبی دردسره واسه من همش باید از این ور و اون ور جمعت کنم. ولی خوب دلیل اینکه خیلی تأخیر داشتم قطع بودن اینترنت و پریدن ویندوز بود و خورد بودن اعصابم که از تو وبلاگ ساناز جون تم کیتی رو دانلود کردم ولی به خاطر خرابی کامپیوتر نقشه هام واسه تولدت با خاک یکسان شد. ولی با بابا ایمان کل مشهد رو گشتیم از جاهای مختلف فقط چند تا ریسه با طرح هلو کیتی پیدا کردیم و واسه همین تصمیم گرفتیم تزئینات رو با 80 تا بادکنک انجام بدیم در کل قشنگ شد و کیک هم طرح کیتی دادیم  الهی قربونت برم خیلی خوش گذشت تولدت . ولی خوب جشنت بزرگ نبود چون ماه رمضون هست و خیلی سخت بود واسه من دست تنها  و اینکه خانواده مامان سارا هم از شمال نمیتونست بیان واسه همین فقط خانواده بابا ایمان رو دعوت کردیم که با خودمون میشدیم 10 نفر.

انشاله سال دیگه جبران میکنیم و واست یه تولد توپ میگیریمچشمک

منم تمام سعی خودمو کردم تا خوب برگزار بشه حالا عکسای تولدتو میزارم تا پدرجون اینا تو شمال ببینن دخترم ماه شده و پدرجون قول داد تو شمال هم یه تولد خوشگل واسه جیگرطلا بگیره دستش درد نکنه. یه عالمه هدیه گرفتی که سر فرصت عکساشون رو میزارم برات البته اینا نصف کادوهاته چون خاله جون و دایی جونا و پدر جونو مادر جون و دوست جونای مامان سارا هم میخوان کادو بدن به نفس مامان

بوووووووووس واسه بهترین دختر دنیا و زیباترین هدیه خدا و مهربونترین فرشته روی زمین..............

پسندها (4)

نظرات (3)

✿مامان دنیز✿
15 تیر 93 0:33
مامانی سلام خسته نباشید میگم بعد این مدتی که نبودی . کلی گرفتاری خوش اومدی گلم نگرانت بودم عزیزم خوشحالم اینجایی
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی قربون معرفتت که به یادمون بودی کوچولو رو از طرف من ببوس
ارام
15 تیر 93 14:42
ممنون از لطفت...مجیدیه کدوم سمت مشهده؟؟من اسم های جدید رو نمیشناسم
مامان سارا
پاسخ
فکر کنم سمت قاسم آباد میشه منم بچه مشهد نیستم شوهرم منو میبره میاره ولی شنیدم یه بار گفت سمت قاسم آباد میشه خونه های آپارتمانی جدید ساختن کنار هم. واسه خانم رضوانی زنگ بزن آدرس رو کامل بهت میده عزیزم
مامانی
15 تیر 93 18:37
تولدش مبارک باشه