نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آیلین خانوم

بدون عنوان

1392/12/3 11:54
نویسنده : مامان سارا
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان فدات بشم  دیشب عکس پسر خاله مهدی و پسرخاله ماهان رو واسمون ایمیل کردن خیلی دلم واسشون تنگ شده بود وقتی دیدمشون گریم گرفت ماشاله خیلی بزرگ شدن مرد شدن خوش تیپ شدن خاله دورشون بگرده که اینقد ماه شدن تصمیم گرفتم عکسشونو بزارم تو وبلاگت تا یادگاری بمونه واست خوشگل خانم عکس سماء جون هم که هنوز نفرستادن واسمون وقتی اومد میزارم واست تو وبلاگت. عکس مهدیس جون هم که گذاشتم قراره تو و مهدیس رو با هم ببریم آتلیه یه عکس 2 نفری بگیرین بزرگ کنیم البته بگم اینو بابایی خواست گفت هزینه آتلیه با من. میبینی عزیزم بابایی چقد دوستت داره قلبقلب

 

 

اینم مهدی و ماهانماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تربچه عسل مامان ایلین
4 اسفند 92 14:12
سلام عزیزممممممممم خوبی وب دخترت نازهههههههههه عزیزم اسم دخمل منم ایلینه من خودم رشتم زبانه اگه ناراحت نمیشی میخواستم بگم ایلین به انگلیسی aylin نوشته میشه
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم مرسی امیدوارم شما هم خوب باشین این که aylin نوشته میشه رو میدونم اگه منظورتون به نوشته روی پلاکه عزیزم که نوشته ailin اونو پدر شوهرم تو تایلند داده بود واسش درست کردن خود پدر شوهرم اشتباهی داد که بنویسن خانمم بازم ممنون
نرگس مامان متین
5 اسفند 92 16:49
سلام عزیزم لینکت کردم برای ستاره پس زمیته برو به این ادرس خودش توضیح میدهhttp://lilitheme.niniweblog.com/
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
10 اسفند 92 1:53
http://testersite.mihanblog.com اینم ادرسمه گلم هر عکسی هم بفرستی اتلیه ای میکنم برات
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
11 اسفند 92 16:59
سلام عزیزم خصوصی داری ؟
مامان سارا
پاسخ
باشه دوباره میفرستم ممنون که خبرم کردی
ابجي سجا
12 اسفند 92 15:51
بی چشم میشه زندگی کرد،بی نفس هرگز،همه عالم چشم من ولی تو نفس من.
مامان سارا
پاسخ
سلام مرسی بابت جمله خیلی خیلی قشنگتون زحمت کشیدین به ما سر زدین