نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آیلین خانوم

بدون شرح......

1392/12/15 18:40
نویسنده : مامان سارا
427 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

خوشگل خانمم یه دقیقه هم نمیشه تنهات گذاشت وروجک مامان دیدم ازت صدایی در نمیاد فهمیدم داری یه کاری میکنم بله طبق معمول زیر مبل و میزو .... آخه عزیزم اون زیر چی داره تند تند میری اون زیر میرا؟نیشخندنیشخند

 

 

دنده عقب میری..................نیشخند

 

 

 

 

 

خدایی مامان جون یه بچه اینقدر شیطون میشه؟؟؟ من مبلا رو تنگ کردم تو رو سرامیک نری ولی کیه که درس عبرت بشه واسش وقتی زمین میخوره رو سرامیک دیگه طرفشم نره

 

قربون اون خنده هات برم که آدم نمیتونه چیزی بهت بگه غیر از اینکه بخنده به کاراتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

✿مامان علی خوشتیپ✿
17 اسفند 92 15:12
سلام عزیزم...من چند روزی نت نبودم...با افتخار لینک شدید
مامان سارا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی
دردونه تم
17 اسفند 92 22:03
سلام دوستای خوبم طراحی های قالب و بالابر و تقویم و صفحه ورودی و لوگو با عکس نی نی تون براى طراحی های اختصاصی میتونید برای سفارش در دردونـــــه تــــم سفارش بدین ! قيمت هامون بسيار مناسب هستن ! منتظرتون هستم آدرس دردونه تم : http://testersite.mihanblog.com
مامان سارا
پاسخ
سلام دردونه جون قربونت برم من که سفارش دادم و شما زحمت کشیدین واسم قالب و صفحه ورودی و لوگو و بالابر درست کردی یادت رفته؟