نفس مامان و بابانفس مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آیلین خانوم

دخمله همیشه گرسنه.....

1392/12/18 21:06
نویسنده : مامان سارا
542 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای عزیز دل مامان  بازم مثل همیشه گرسنه ای  چشمک

اینجا رو داشته باش حالشو ببر همه میوه ها رو از تو ظرف خالی کردی رو زمین باهاشون بازی میکردی چشمات گرسنه هست نمیدونی کدومشو باید بخوری آخرشم همه این میوه ها رو با اون دندونات پوست کندی انداختی

 

 

 

 

مامان  جونم تمام شکستنی ها رو از جلو دستت جمع کردم تا نکنه بشکونیشون دکور خونه رو به  خاطرتو عوض کردم حداقل به این رحم کن مگه موریانه شدی افتادی به جون همه چیز .......

 

 

 

خوشمزه هست حالا عزیزم؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه مامان زینب
19 اسفند 92 0:36
آره مامانی خیلی خوشمزست آخه زینب با اینکه 18 ماهه شده بازم همه چی تو دهنشه
مامان سارا
پاسخ
همه این کاراشون خاطره میشه برامون
خواهر فرناز
19 اسفند 92 12:21
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان سارا
پاسخ
مرسی عزیزم
❤ملکه بنیتا❤
19 اسفند 92 19:59
عزیزم بیا نی نی گپ درمورد اون موضوع مشورت بگپیم
مامان سارا
پاسخ
عزیزم میام فقط یه کم کار دارم دمه عید و خرید و خونه تکونی.
مامان آیهان کوچولو
20 اسفند 92 0:53
از دست این کوچولوها که هر چی میاد دم دستشون میخورن
مامان سارا
پاسخ
آره واقعا
دایی جون ایلین
20 اسفند 92 12:17
اخ فدای اون لب و لوچت و دندونای کوچمولوت بشم من .. بیا دیگه دایی جون دلم واست الوچه شده عزیزم.. دایی خیلی دوست داره خوشکل دایی هزارتا بوس رو لپات عشق من
مامان سارا
پاسخ
مرسی دایی جون میام دایی زوده زود میام منم دلم واست یه ذره شده